Главная | Регистрация | Вход                                                 Вы вошли как Гость

Меню сайта

Категории раздела
Технология ведения урока [3]
Анализ и самоанализ [1]

Жизнь сайта

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 554

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Главная » Статьи » Методика обучения » Технология ведения урока

Урок одновременного обучения

Ільницька Т. В.,
Лебеденко С. Г.

Урок одночасного навчання

Система освіти потужний механізм, що забезпечує розвиток суспільства. Але за-раз прийшов час для розвитку самої системи освіти, бо сучасність потребує креатив-номислючого молодого покоління, успішного і самостійного, здатного повноцінно жи-ти у мінливому інформаційно розвинутому суспільстві.
Сучасна освіта сьогодні прямо пов'язана з інформаційно-комунікаційними техно-логіями. Розвиток комп'ютерної техніки, розширення її функціональних можливостей та зростання значимості інформаційного простору стає загальною необхідністю впро-вадження ІКТ в освітній простір школи. При цьому їхній стрімкий розвиток вимагає вивчення не конкретних програмних засобів, а освоєння педагогами сутності, можли-востей і перспектив розвитку ІКТ, оперативно реагувати на запити динамічно мінливої дійсності, постійно поповнювати свій інтелектуальний багаж новою інформацією, бе-зупинно займатися самоосвітою й максимально ефективно використовувати джерела інформації для рішення освітніх проблем.
Ефективність застосування комп'ютерів та мультимедіа у навчальному процесі залежить від багатьох факторів, у тому числі й від рівня самої техніки, і від методики навчання, яка застосовується вчителем.

Ми пропонуємо Вам ознайомитися з блоком уроків по трудовому навчанню, як при-клад застосування інформаційних технологій і нового технологічного прийому ведення сучасного уроку.
Новий технологічний прийом, який ми називаємо "Урок одночасного навчання" – це наша особиста розробка, тому ми трохи зупинимось на поясненні.
Урок одночасного навчання - це експериментальний інноваційно-освітній технологі-чний прийом. Його суть зводиться до того, що дві групи класу або два паралельні кла-си, що вивчають одночасно одну і ту ж тему у різних учителів, об'єднуються на урок разом. Два учителя ведуть урок в одному колективі.
Що це дає?
А дає безліч рішень складних задач навчання. Два учителя працюють як один орга-нізм і при цьому вони можуть знаходитися в різних точках простору, виконувати різні завдання. Так, один учитель зосереджений на поясненні нового матеріалу, другий - на охороні здоров'я учнів і культурі праці, один - на методиці викладання, другий, - на те-хнічних засобах навчання. Один збільшить ритм роботи для обдарованих, другий - приділить увагу тим, що відстають.
Сама діяльність вчителів - наочний приклад для молодого покоління ефективності роботи в парі, співпраці на благо однієї мети. Це сильний психологічний засіб дії на психіку тих учнів, хто вважає, що їм ніхто не потрібний, і вони доб'ються всього самі. Це унікальний мотиваційний засіб для тих, хто боїться поодинці проявляти себе і свої таланти.
Один вчитель завжди суб'єктивний, там, де двоє ніколи не буде авторитаризму. Два вчителі - це вже можливість вибору для дитини.
Звичайно, це дуже специфічний технологічний прийом. Його можна використовува-ти не часто і лише тоді, коли у викладачів є добре налагоджена система роботи в ко-манді. Зате такий тандем вчителів, що працюють на одній частоті в одному напрямі, приведе до резонансу педагогічної майстерності.
Уроки одночасного навчання народилися як інноваційні уроки трудового навчання, де програма передбачає однакові теми для дівчаток і хлопчиків, що навчаються у різ-них викладачів. Проте це не єдиний варіант використовування даного технологічного прийому. Часто в програмах по різних предметах зустрічаються схожі теми або теми, які доповнюють один одного. В цьому випадку цей прийом можна використовувати для паралельних класів.

Інша сторона уроку пов’язана з новим поглядом на викладання матеріалу. Увесь урок побудований на застосуванні проектора і проекційного екрану та завчасно підго-товлених комп'ютерної презентації та відеоролику.
Комп'ютерна презентація, як яскрава обгортка на цукерці, викликає у дітей бажання скуштувати цукерку під назвою «урок». Мотивація учбової діяльності зростає в декіль-ка разів. Презентація звільняє вчителя від традиційного використання дошки. Етапи уроку, основні тези і весь необхідний ілюстраційний матеріал чітко і наочно виконані на слайдах сприяють концентрації уваги учнів і активізації їх діяльності.
Другий інструмент учителя – це відеоролик з поетапним виконанням практичної роботи. Виконання практичної роботи за відеороліком носить репродуктивний харак-тер, але це зумовлено віковими особливостями учнів та новизною роботи. Його вико-ристання дозволяє учням наперед бачити кінцевий результат роботи і шляхи його дося-гнення, концентрувати увагу на навчальному матеріалі, працювати швидко, науково організовувати свою діяльність А звільненні від пояснень учителі більше приділяють увагу особистій консультації у поточному інструктажі. Робота виконується швидше, спокійніше і впевненіше. Удосконалений таким чином урок дозволяє збільшити час для самостійного опрацювання закріплення нового матеріалу.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій і технічних засобів навчан-ня у поєднанні із застосуванням технологічного прийому "Урок одночасного навчання" виводить урок на новий рівень. Нові технології позитивно впливають на всі компонен-ти системи навчання: мету, зміст, методи та організаційні форми навчання, засоби на-вчання. Це дозволяє реалізувати індивідуально-орієнтований підхід у навчанні і під-вищити освітню компетентність учнів, забезпечуючи розвиток інтелектуального, твор-чого потенціалу учня, аналітичного мислення та самостійності.

------------------------------------------------------------------------

Клас 5
Урок 3
Тема. Основи графічної грамоти

Розділ № 1: Проектування виробів
(перший урок в темі «Графічне зображення деталей»)

I. Дидактичне обґрунтування уроку
Цілі уроку:
• Освітня: створити умови для формування у учнів понять про кресленик, техніч-ний малюнок, про типи ліній, масштаб і нанесення розмірів на кресленику;
Сприяти формуванню у учнів навиків побудови ліній різних типів, навиків робо-ти креслярськими інструментами.
• Розвивальна: сприяти розвитку розумових здібностей, просторового мислення, уваги і акуратності в роботі.
• Виховна: створити оптимальні умови для розвитку у учнів бажання брати участь в трудовому процесі.
• Профорієнтація: сприяти формуванню знань і умінь, професійно важливих яко-стей, необхідних для професії кресляр.

Методичне оснащення уроку:

1. Матеріально-технічна база:
• Майстерня трудового навчання;
• Проектор, екран, ноутбук;
• Креслярські інструменти;
• Альбомний лист.

2. Дидактичне забезпечення:
• Робочий зошит;
• Сторінка учня «Типи ліній»;
• Комп'ютерна презентація «Основи графічної грамоти. Урок 1».
• Відеоролик «Побудова ліній»
• Матеріали для контролю знань учнів:
- Картки-завдання «Подумай і відповідай» до теми «Проектування ви-робів».

Методи навчання: розповідь, самостійна робота за відеороликом, наочний (комп'ю-терна презентація, відеоролик).

Форми організації пізнавальної діяльності учнів: індивідуальна робота.
Поняття і терміни: Кресленик, технічний малюнок, масштаб, креслярські інструмен-ти, креслярські лінії.

Тип уроку: Комбінований урок придбання учнями нових знань і формування умінь і навичок. Відеоурок. Урок одночасного навчання. Урок з використанням ІКТ.

II. Хід уроку:

1. Організаційний момент:
• Вітання;
• Призначення чергових в класі;
• Перевірка наявності учнів (1 вчитель);
• Заповнення вчителем класного журналу (1 вчитель);
• Перевірка готовності учнів до уроку (2 вчитель);
• Настроювання учнів на роботу (2 вчитель).

2. Перевірка раніше вивченого матеріалу.
Перевірка проводиться по картках-завданнях «Подумай і відповідай» до теми «Проектування виробів»
1 вчитель проводить інструктаж по заповненню карток.
2 вчитель роздає картки.
Після заповнення учнями карток черговий збирає їх, 1 вчитель переходить до наступного етапу уроку, 2 вчитель готує показ презентації «Необхідність використання креслень при виготовленні виробів»

Далі робота між вчителями розподіляється так:
1 вчитель озвучує матеріал, 2 вчитель працює за проектором.

3. Мотивація учбової діяльності учнів. (слайд 2 «Кресляр»)
Для виготовлення будь-якого виробу необхідно знати, які його форма, розміри, як з'єднуються між собою деталі. Відповіді на ці питання можна знайти на кресленику.
(слайд 3, 4, 5 «Вироби і їх кресленики»)
Ось ми бачимо маленьку шестерінку і поряд її креслення. А ось навіть спідницю не можна пошити без кресленика. А тут величезний човен і його розміри на крес-ленику.

4. Тема уроку (слайд 6 «Тема уроку»). Учні роблять запис у зошиті.
Основи графічної грамоти

5. Визначення завдань для учнів на урок (слайд 7 «Завдання уроку»).
Ви дізнаєтеся:
- Що таке кресленик, технічний малюнок, масштаб.
- Які інструменти необхідні для побудови креслень
- Які бувають лінії.
- Як наносяться розміри.
Ви навчитеся:
- Будувати лінії по відеоролику.

6. Актуалізація знань учнів (мікрофон).
• Як ви думаєте, що таке кресленик?
• Що можна дізнатися по кресленику?

7. Подача вчителем нового матеріалу (розповідь з демонстрацією) (слайд 8 «Кре-сленик деталі»).
Учні роблять записи у зошиті.
Креслення деталі - це графічне зображення деталі і дані, необхідні для її виготов-лення.
Поява креслеників була пов'язана з практичною діяльністю людини - будівницт-вом зміцнень, будинків, храмів та ін. Спочатку креслення виконували на землі в тому місці, де необхідно було вести будівництво. Потім їх сталі виконувати на камені, гли-няних плитах і ін.
Зараз існують спеціальні документи, які встановлюють єдині правила виконання і оформлення креслеників у всіх галузях промисловості, будівництва, транспорту, а та-кож в учбових закладах. Такі правила допомагають зрозуміти кресленик, зроблений однією людиною, іншим людям.
Але часто по кресленику важко уявити, як виглядає деталь. Тоді використовують ще і технічний малюнок. (слайд 9 «Технічний малюнок»).
Учні роблять записи в зошиті.
Технічний малюнок – це наочне зображення, виконане від руки і на око без точного дотримання розмірів предмету
Золотистими іскорками танцюють порошинки в променях сонячного світла, що ллється з високих вікон. Скрип грифеля, м'яке шелестіння листів паперу, тихий стукіт мірних лінійок - в креслярському цеху панує непередавана атмосфера безперервної ро-боти над чимось дуже важливим, життєво необхідним для всіх.
Професія кресляра вимагає неймовірного зосередження, точності і посидючості. Результат його праці необхідний для роботи будь-якому майстрові, що займається створенням виробів.
А креслять кресленики і технічні малюнки за допомогою креслярських інструме-нтів (слайд 10 «Кресляр»).
(слайди 11, 12, 13, 14, 15, 16 «Креслярські інструменти»). Вчитель озвучує, називаючи інструменти і їх призначення.
(слайд 17 «Будь уважний!») Ми вже багато що знаємо про кресленик. А скажіть мені, як можна зробити кресленик великого виробу, або дуже маленького, щоб він був зрозумілий? Не станемо ж ми креслити, наприклад, КАМАЗ у натуральну величину? Звичайно, ні. У таких випадках використовують масштаб. За допомогою масштабу можна кресленик зробити менше або більше, ніж виріб, не втрачаючи при цьому ні-яких даних. (слайд 18 «Масштаб»).
Учні роблять записи в зошиті.
Масштабом називають число, яке показує в скільки разів зображення на крес-ленні більше або менше самої деталі.
Масштаби зменшення М 12; М 15 і т.п.
Масштаб збільшення М 21; М 51 і т.п.

А дізнатися по кресленику реальні розміри виробу ми можемо, подивившись на числа біля стрілок.
Подивіться уважно, як наносять розміри на креслениках (слайд 19 «Нанесення ро-змірів»).
Всі розміри пишуть в міліметрах і ставлять їх над стрілками, що сполучають вино-сні лінії, які показують, де знаходиться цей розмір.

8. Фізкультхвилинка.

Фізкультхвилинка проводиться у вигляді інсценованого вірша
Учитель озвучує його і показує рухи.

Я - лінійка. Прямота -
Головна моя мета.

Знає кожен молодець,
Як потрібний косинець.
Вам накреслити кути
Не дозволю від руки.

Я — малятко-олівець
Перекреслив папірець,
А коли я починав,
То в пенал я не влізав.


Я — гумка, совість у мене чиста:
Помарку стерла я з листа!

А я циркуль відважний
Креслю круг поважно.

Разом всі - в одному крузі,
Кресляру ми вірні друзі


9. Практична робота «Побудова ліній»:

9.1. Вступний інструктаж учителя:

2 вчитель проводить інструктаж, 1 вчитель перевіряє організацію робочого місця.
• Практична робота, яку вам належить виконати, називається: «Ознайом-лення з типами ліній»;
• Роботу ви виконуватимете по відеоролику, який побачите на екрані;
• В результаті роботи ви отримаєте такий кресленик (зразок виконаної робо-ти демонструється на екрані);
• Роботу ви виконуватимете на вже оформлених листах паперу, використо-вуючи лінійку і олівець.
• Вам роздають навчальний посібник «Типи ліній». Вивчіть його і викорис-товуйте його при роботі.

9.2. Самостійна робота учнів по відеоролику.

Обидва вчителі контролюють роботу

9.3. Поточний інструктаж учителя:

• Перевірка організації початку роботи учнів;
• Перевірка організації робочих місць учнів;
• Дотримання санітарних норм і гігієни праці під час виконання завдання.
• Перевірка правильності використання учнями інструментів;
• Інструктаж учнів по виконанню окремих операцій і завдання в цілому;
• Концентрація уваги учнів на найбільш ефективних прийомах виконання опера-цій;
• Надання допомоги учням, які слабо підготовлені до виконання завдання;
• Контроль уміння дбайливого відношення учнів до засобів навчання і засобів праці;
• Раціональне використання учбового часу учнів.

9.4. Завершальний інструктаж учителя:

• Аналіз виконання самостійної роботи учнів;
• Обговорення типових помилок;
• Виявлення причин помилок, допущених учнями;
• Повторне пояснення учителем способів усунення помилок.

10. Підведення учителем підсумків уроку:

• Повідомлення учителем про досягнення мети уроку;
• Об'єктивна оцінка результатів колективної і індивідуальної роботи учнів на уроці, виставлення оцінок в класний журнал і щоденники учнів;
• Повідомлення теми наступного уроку;
• Завдання учням для підготовки до наступного уроку.

11. Прибирання робочих місць.




Клас 5
Урок 4
Тема. Побудова паралельних і перпендикулярних ліній
Розділ № 1: Проектування виробів (другий урок в темі
«Графічне зображення деталей)
I. Дидактичне обґрунтування уроку
Цілі уроку:
• Освітня: створити умови для формування у учнів понять про паралельні і перпе-ндикулярні лінії, закріпити знання про типи ліній;;
Сприяти формуванню у учнів навиків побудови паралельних і перпендикуляр-них ліній, закріпити навики роботи креслярськими інструментами.
• Розвивальна: сприяти розвитку розумових здібностей, просторового мислення, уваги і акуратності в роботі.
• Виховна: створити оптимальні умови для розвитку у учнів бажання брати участь в трудовому процесі.
• Профорієнтація: сприяти формуванню знань і умінь, професійно важливих яко-стей, необхідних для професії кресляр.

Методичне оснащення уроку:

1. Матеріально-технічна база:
• Майстерня трудового навчання;
• Проектор, екран, ноутбук;
• Креслярські інструменти;
• Альбомний лист.

2. Дидактичне забезпечення:
• Робочий зошит;
• Комп'ютерна презентація «Основи графічної грамоти. Урок 2».
• Відеоролик «Побудова паралельних ліній»
• Учбовий-технічна документація (УТД);
- Карти інструкцій «Побудова перпендикулярних ліній»;
• Матеріали для контролю знань учнів:
- Картки-завдання «Подумай і відповідай» до теми «Основи графічної грамоти».

Методи навчання: розповідь, самостійна робота по картах інструкцій і за відеороли-ком, наочний (комп'ютерна презентація, відеоролик).

Форми організації пізнавальної діяльності учнів: індивідуальна робота.

Поняття і терміни: паралельні лінії, прямий кут, перпендикулярні лінії.
Тип уроку: Комбінований урок придбання учнями нових знань і формування умінь і навичок. Відеоурок. Урок одночасного навчання. Урок з використанням ІКТ.

II. Хід уроку:

1. Організаційний момент:
• Вітання;
• Призначення чергових в класі;
• Перевірка наявності учнів (1 вчитель);
• Заповнення вчителем класного журналу (1 вчитель);
• Перевірка готовності учнів до уроку (2 вчитель);
• Настроювання учнів на роботу (2 вчитель).

2. Перевірка раніше вивченого матеріалу.
Давайте пригадаємо, що ми робили на минулому уроці.
Як ви засвоїли матеріал ми перевіримо за картками «Подумай і відпові-дай».
Перевірка проводиться по картках-завданнях «Подумай і відповідай» до теми «Основи графічної грамоти»
1 вчитель проводить інструктаж по заповненню карток.
2 вчитель роздає картки.
Після заповнення учнями карток черговий збирає їх, 1 вчитель переходить до наступного етапу уроку, 2 вчитель готує показ презентації «Необхідність використання креслень при виготовленні виробів»

Далі робота між вчителями розподіляється так:
1 вчитель озвучує матеріал, 2 вчитель працює за проектором.

3. Мотивація учбової діяльності учнів.
Створюючи вироби, людина стикається з необхідністю використання креслеників. Для того, щоб побудувати кресленик, потрібно навчитися правильно креслити лінії (слайд 2 «Кресляр»). Виконуючи побудову кресленика, кресляр використовує лінії, які можуть або перетинатися, або не перетинатися (слайд 3 «Основи побудови»). На слайдах ви якраз і бачите такі лінії. Ті, що перетинаються, виділені зеленим кольором, а ті, що не перетинаються – червоним (слайд 4 «Креслення»). Про те, як називаються ці лінії, і як їх будують ви, дізнаєтеся на цьому уроці.

4. Тема уроку (слайд 5 «Тема уроку»). Учні роблять запис в зошит.
Побудова паралельних і перпендикулярних ліній.

5. Визначення завдань для учнів на урок (слайд 6 «Завдання уроку»).

Ви дізнаєтеся:
• Які лінії називаються паралельними.
• Які лінії називаються перпендикулярними.
Ви навчитеся:
• Будувати паралельні лінії по відеоролику.
• Будувати перпендикулярні лінії по інструкційній картці.

6. Актуалізація знань учнів («Мікрофон»). (Слайд 7 «Креслярські інструмен-ти»).
• Назвіть креслярські інструменти і визначте їх призначення.
Учні називають один інструмент і визначають його призначення.
(Слайд 8 «Типи ліній»).
• Подивитеся на екран і пригадаєте, як називаються лінії зображені на слайді.

7. Подача вчителем нового матеріалу (розповідь з демонстрацією) (слайд 9 «Па-ралельні лінії»).
Учні роблять записи в зошиті.
Дві лінії називаються паралельними, якщо вони не перетинаються, скільки б їх не продовжували.
Для закріплення поняття паралельних ліній демонструється слайд з 4 групами лі-ній, з яких одна тільки має паралельні лінії. Учні повинні знайти, яка з них. (Слайд 10 «Лінії»).
Поняття прямого кута.
Оскільки учні у 5 класі ще не знайомі з поняттям «Прямий кут», слід їх підвести до розуміння цього терміну. (Слайд 11 «Прямокутник»).
Подивіться на екран і скажіть, яка фігура зображена на ньому. Правильно, це прямокутник. А називається він так тому, що у нього всі кути прямі.
(Слайд 12 «Геометричні фігури»). Подивитеся на наступний слайд. Давайте ви-значимо, у яких фігур ще є прямі кути.
(Слайд 13 «Перпендикулярні лінії»).
Учні роблять запис у зошиті.
Дві лінії називаються перпендикулярними, якщо вони перетинаються під пря-мим кутом.
8. Фізкультмінутка. Фізкультмінутка проводиться у вигляді інсценованого вірша
1 вчитель в цей час заповнює журнал, 2 вчитель озвучує вірш і показує рухи.
Паралельні лінії – бігуни-недоторки
Паралельні лінії – їх не схрестиш, як ноги
Їх не зціпиш до болю кулачком п'ятипалим
Паралельні лінії – поперечні шпали.
А зараз, давайте покажемо, як виглядають горизонтальні паралельні лінії (уч-ні витягають руки вперед). А тепер покажемо вертикальні паралельні лінії (учні піднімають руки вгору). Потягнулися, сідаєте на місця.
2 вчитель готує відеоролик до показу. 1 вчитель виконує психологічний настрій класу: зараз я вам поставлю декілька питань, а ви відповісте на них без слів – кивком голови.
• Вам подобається урок?
• Ви відпочили?
• Ви готові працювати?

9. Практична робота №1 «Побудова паралельних ліній» по відеоролику:

1 вчитель проводить інструктаж, 2 вчитель контролює організацію робочо-го місця.

9.1. Вступний інструктаж вчителя:
• Перша практична робота, яку вам належить виконати, називається: «Побу-дова паралельних ліній»;
• Роботу ви виконуватимете по відеоролику, який побачите на екрані;
• В результаті роботи ви отримаєте такий кресленик (зразок виконаної робо-ти демонструється на екрані);
• Роботу ви виконуватимете на вже оформлених листах паперу, використо-вуючи лінійку і олівець.

9.2. Самостійна робота учнів по відеоролику.

Обидва вчителі контролюють роботу

9.3. Поточний інструктаж вчителя:
• Перевірка організації початку роботи учнів;
• Перевірка організації робочих місць учнів;
• Дотримання санітарних норм і гігієни праці під час виконання завдання.
• Перевірка правильності використання учнями інструментів;
• Інструктаж учнів по виконанню окремих операцій і завдання в цілому;
• Концентрація уваги учнів на найбільш ефективних прийомах виконання операцій;
• Надання допомоги учням, які слабо підготовлені до виконання завдання;
• Контроль уміння дбайливого відношення учнів до засобів навчання і за-собів праці;
• Раціональне використання учбового часу учнів.

9.4. Завершальний інструктаж вчителя:
• Аналіз виконання самостійної роботи учнів;
• Обговорення типових помилок;
• Виявлення причин помилок, допущених учнями;
• Повторне пояснення учителем способів усунення помилок.

10. Практична робота №2 «Побудова перпендикулярних ліній»:

Побудова перпендикулярних ліній виконується саме цим способом, у зв'язку з особливостями побудови креслень виробів на уроках трудового навчання.

10.1. Вступний інструктаж учителя:
• Друга практична робота, яку вам належить виконати, називається: «Побудо-ва перпендикулярних ліній»;
• Роботу ви виконуватимете по відеоролику і інструкційним карткам. Для ус-пішного виконання завдання по інструкційним карткам необхідно уважно читати і виконувати кожен пункт.
• Роботу ви виконуватимете на вже оформлених листах паперу, використову-ючи трикутник і олівець.
• Візьміть в руки трикутник: «Який кут у трикутника прямий?». Тож, для по-будови перпендикулярних ліній нам потрібний саме цей кут трикутника.

10.2. Самостійна робота учнів за інструкційними картками.

10.3. Поточний інструктаж вчителя:
• Перевірка організації початку роботи учнів;
• Перевірка організації робочих місць учнів;
• Дотримання санітарних норм і гігієни праці під час виконання завдання.
• Перевірка правильності використання учнями інструкційних карток;
• Інструктаж учнів по виконанню окремих операцій і завдання в цілому;
• Концентрація уваги учнів на найбільш ефективних прийомах виконання опе-рацій;
• Надання допомоги учням, які слабо підготовлені до виконання завдання;
• Контроль уміння дбайливого відношення учнів до засобів навчання і засобів праці;
• Раціональне використання учбового часу учнів.

10.4. Завершальний інструктаж вчителя:
• Аналіз виконання самостійної роботи учнів;
• Обговорення типових помилок;
• Виявлення причин помилок, допущених учнями;
• Повторне пояснення учителем способів усунення помилок.

12. Підведення учителем підсумків уроку:
• Повідомлення учителем про досягнення мети уроку;
• Об'єктивна оцінка результатів колективної і індивідуальної роботи учнів на уроці, виставлення оцінок в класний журнал і щоденники учнів;
• Повідомлення теми наступного уроку;
• Завдання учням для підготовки до наступного уроку.
13. Прибирання робочих місць.
Дидактичне забезпечення











Категория: Технология ведения урока | Добавил: Лучик (02.11.2009)
Просмотров: 2976 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]


Поиск


Календарь

Архив записей

Наши сайты



Друзья сайта

http://trudove.org.ua/- Учителю трудового навчання

Торезcкая школа-интернат

Наши друзья

Copyright MyCorp © 2024